pondelok, januára 3

No.2- New YEAR new START

Nový rok je pre mňa vstupom do nového vysneného života, podľa môjho názoru si zaslúžim troška šťastia, a preto som sa rozhodla spraviť všetko pre splnenie mojich snov. Budem sa zo všetkých síl a prvým krokom bol práve tento blog, kde chcem konečne uverejňovať svoje kresby, maľby, články, poviedky. Zlepšovať sa v písaní a vypisovať sa zo svojich zmiešaných pocitov. Dlho som snívala, že budem raz písať. Chcem si to  splniť.
Druhý sen je štúdium japončiny na čom aktívne pracujem. Ešte samé jednotky, a budem fakt šťastná.
Neviem či ste niekto predchádzajúci článok, ktorý je začiatkom spisovania materiálov na moju knihu, niekto čítali. Bola by som rada keby ste mi ho okomentovali, poprípade okritizovali čo robím zle, aby som zlepšila. Nie som zbehlá v písaní. Raz jedno dievča/spolužiačka vyhrala celoslovenskú súťaž - s mojou poviedkou. Ukradla mi ju. Smutné, ale môžem byť rada ,že sa moja poviedka umiestnila, i keď medaila visí na stene niekomu inému.
Som motivovaná a konečne som rozhodnutá od základov zmeniť svoj život. A všetko to začína v hlave. Snažím sa myslieť pozitívnejšie a viac sa podobať sebe - v zmysle takom, podobať sa osobe akou by som chcela byť. Možno viete, že mám poruchu osobnosti, verím, že samú seba raz nájdem a už len umenie vo všetkých smeroch mi pomáha pohnúť sa dopredu.
Chcela by som schudnúť. Do leta. Zdravo. Zlepšiť si svoj zdravotný stav. Celkovo. Viac sa hýbať.
Venovať sa blogu, písaniu, kresleniu, foteniu - všetkému čo ma baví. Včetne čítania. Štúdium japončiny ma neskutočne napĺňa a som rozhodnutá v tom pokračovať. Tak ako aj v plnení si svojich školských povinnosttí, zlepšenia známok a udržania si priemeru do 1,5. Snáď sa mi to podarí.
Ďakujem vám, že ste- Držte sa :)

1 komentár:

  1. spoluziak ma rad japoncinu :)
    drzim ti palce aby sa ti to podarilo vsetko uskutocnit.
    pisanie je super vec. :) aj fotenie.
    tesim sa na tvoje pribehy a fotky teda :)
    to s tou sutazou ma mrzi, ludia niesu dobri, ale aspon vies ze to bolo dobre. nabuduce si das lepsi pozor a medaila budes na tvojej stene. :)
    a stym chudnutim opatrne. :P

    OdpovedaťOdstrániť