piatok, decembra 31

No.3- Pour féliciter 2011

Za 120 minút, číže 7200 sekúnd začnem žiť ďaľšiu, vytúženú kapitolu môjho života. Ako by sa už ku koncu roka patrilo, idem zhodnotiť uplynulých 365 dní, ktoré boli úmorné a smutné, no našli sa medzi nimi aj ti pekné, úsmevné, ktoré hriali pri srdci.
Rok sa nezačal zrovna rúžovo. 2010 bol prelomový rok mojej Anorexie. Respektíve začiatok tohto roka, kedy som sa pohybovala už medzi nedzravým, ba až posadnutým chudnutím - na kosť.
Škola, prestížne gymnázium na ktoré som sa dostala mi veľmi rýchlo upadla. Ambície ako sa dostanem na vrch a budem najlepšia rýchlo spadli - do zabudnutia. Vysvedčenie som nedostala ani na pol roka ani na konci.
14 marca som pojedla lieky. Veľa. Skončila som v nemocnici s hadičkami do žalúdka v kritickom stave, kde boli každé minúty vzácne, a ja som si po prebudení, s otrasom mozgu (po epileptickom záchvate) kedy som vystrašila asi celú nemocnicu najmä dve dvanásťročné dievčatá, ktoré boli so mnou na izbe, na smrť stále neuvedomovala, že som vlastne skoro zomrela. O pár dní ma previezli na psychiatriu, kde som zažila najkrajšie tri týždne svojho života. Znie to divne, ale je to tak.
Po návrate domov sa mi vrátila bulímia a začala som sa prejédať. Do školy som sa už nevrátila a vybavoval sa prestup na druhé gymnázium. Absolvovala som svoju prvú návštevu gynekologičky - na ktorú chcem čo najskôr zabudnúť. Pred prázdninami som spoznala muža. poprvý raz som sa zaľúbila. Až po uši. Skončila som znova v nemocnici - viróza a dehydratácia. Akonáhle som sa vrátila domov utekala som za ním. Boli sme spolu. Chodili sme spolu. Skoro celé prázdniny. Každý boží deň. No po pár týždňoch už to nebolo rúžové. Všetko sa zmenilo a až keď sa so mnou rozišiel na moje šestnáste narodeniny, až vtedy mi došlo aká som bola zaslepená a že on vlastne nie je pre mňa. Jediné čo ľutujem a čo budem do smrti ľutovať je - že som sa s ním vyspala. Aj keď nie z vlastnej vôle. I tak to budem ľutovať.Nastúpila som do novej školy, kde som si obhájila miesto ,,najlepšej,, a samozrejme ,,najmúdrejšej,,. Vrátila som sa k čítaniu kníh, štúdiu, blogu, prešla som na blogspot. Zbavila som sa tej strašnej minulosti a konečne môžem začať odznova. Už som začala.
Strašne sa teším, že som na blogu spoznala strašne veľa spriaznených duší. Najmä KS :) Moje zlatíčko a aj všetky ostatné dievčatá, ktoré stoja pri mne a neodsudzujú ma. Za nič. toto je jediné miesto, kde môžem povedať úplne všetko, nehambiť sa a byť aspoň troška sama sebou. Našla som si tu nespočetne veľa dobrých priateľov, na ktorých nikdy nezabudnem. Všetkých vás mám neskutočne rada, a neviem si svoj blog predstaviť bez vás.
Ďaľším prelomom, ktorý ma chytil za srdce je , že som vo svojej psychologičke našla najlepšiu priateľku, ktorej môžem povedať všetko. Človeka, ktorý mi v každej situácií dokáže vyčariť na tvári úsmev, povzbudiť ma a pomôcť mi. Viem, že k nej chodím skoro dva roky a o moc som sa dopredu nepohla, ale za úspech považujem už len to, že som sa jej dokázala otvoriť. Že som na psychiatrii povedala všetko čo ma toľké roky trápilo a zožieralo a konečne som pretrhla tú reťaz a odhodila ten balvan, ktorý ma dusil a ťahal na dno.
Vrátila som sa k Bohu, k viere, i keď som neodišla ďaleko, teraz som už naspäť a pomáha mi to tak veľmi, že keď som pred pár dňami držala v ruke žiletku, plakala a premýšľala či mám alebo nie, Boh ma z toho dostal, a nakoniec som ju zahodila. Neporezala som sa, i keď len pri pomyslení ma to láka. Je to mojou súčasťou, rieším tak problémy a trápenia, a verte mi, že teraz mám v sebe toľko bolesti a bordelu, že keby nado mnou nevisí ruka Boha a môj strážny anjel nestojí pri mne, tú žiletku by som použila. Ale pevne verím, že sa z toho dostanem a že možno raz - budem úplne, ale úplne šťastná, zdravá, bez suicidiálnych myšlienok, rezancov, s normálnou váhou a životosprávou, a najmä sama sebou. Neviem či sa mi niekedy podarí nájsť samú seba, svooju osobnosť, prijať sa takú aká som, neviem, ale z celého srdca si držím palce, aby mi novoočakávaný rok pomohol ísť ďalej, nebyť takou sebeckou a myslieť na ľudí, ktorí ma ľúbia a ktorých milujem i ja. Najmä moja H, ktorá je so mnou stále a navždy.
Dúfam, že nadchádzajúci rok bude aspoň taký ako tento, že mi otvorí niekoľko dverí za svetlom, ktoré tak urputne hľadám, a že na konci roka 2011 budem iný človek, človek s úsmevom na tvári, z ktorého budú mať radosť najmä moji rodičia. Dosť sa natrápili, a ja im to chcem oplatiť.
PF 2011 a Boh s Vami :) :)

9 komentárov:

  1. Obdivujem ťa...Neviem si predstaviť, že by som prežila to čo ty...Aj keď rok 2010 bol pre mňa trochu deprimijúci a "vyskúšala" som si aj depresie a podobné stavy, ktoré dúfam, že už nazažijem...Želám ti len a len to najlepšie do Nového roku =)) Zaslúžiš si to =)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, ten uvod clanku ma dostal. Nevedela som co vsetko si prezila. Nebolo to lahke. Ale od polnoci zacinas novy, krajsi, lepsi zivot :)
    Tak nech sa ti dari, bud silna, a uz nikdy nespadni do toho kolotoca trapenia :* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. missfatt.blog.cz

    ach moja.. ty mas taky tazky zivot..:( to je strasne daco... zasluzis si byt stastna, naozaj:* drz sa, verim ze 2011 bude milion krat lepsie ako 2010..:) drz sa anjelik:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahojky jááj tak to mě mrzí, co vsechno se ti stalo :((
    snad se uz brzy uzdravim, tobe taky drzim palecky a preji do roku 2011 jen to nejlepší ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, viem, dlho som sa neozývala a je mi to ľúto. Vedela som,že by to nebolo najlepšie riešenie, pretože som bola podráždená, rozhádaná s kamarátmi, proste nebola som to ja..chcela som na blog aspoň napísať článok ohľadne sviatkov alebo tak niečo, no aj to ma prešlo.
    Síce som vedela, že si to nemala ľahké, no nevedela som, že to bolo až takéto..Preto ti chcem povedať, že máš môj obdiv, že si taká silná, že si odhodlaná bojovať za lepší zajtrajšok, bojovať za samú seba. Myslím, že lepšie rozhodnutie si urobiť nemohla. Myslím, že je dobre, že si sa obrátila na Boha. Moja babka mi to odmala vštepovala, no pred rokmi som to eše brala na ľahkú váhu, teraz to však beriem vážnejšie. Máš pravdu s tým, že pomáha..mne pomohol v najhorších obdobiach môjho života. Keď som sa chcela pár krát porezať "niečo" ma odhovorilo. Dúfam, že sa ti podarí konečne vkročiť do života tou správnou nohou, verím, že sa ti to podarí a budem stáť pri tebe.
    Prajem ti len to najlepšie v Novom roku, nech sa konečne úplne odrazíš od pomyselného dna a začneš naplno žiť. Verím v to, pretože ty si silná a zvládneš to. Hey, veď si vyhrala nad smrťou..si výnimočný človek, ktorý si zaslúži druhú šancu. Drž sa.
    P.S.: čo sa týka mňa všetko asi zhrniem v článku na blogu. Lexi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wewe:
    Moc děkuji;-)
    Tobě přeji také to samé a ať je pro nás rok 2011,lepší než minulý ohledně hubnutí;:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. :) Som strašne rada, že si už bola na novom blogu. Tiež si myslím, že je to lepšie. Celý blog.cz ma už dosť hneval a myslím, že blogspot aj rozumnejšie vyzerá.
    Dúfam, že sa nehneváš, že som sa dlho neozývala, všetko som to vysvetlila aj na blogu aj v komentári. Dúfam, že si si ho prečítala, lebo by to bola škoda. Chcela som ti ním iba vyjadriť moju úctu, tak povediac..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak som rada, že sa nehneváš :) Myslím, že blogspot je naozaj už niečo také ako by som to povedala? vyzerá rozumnejšie a dalo by sa povedať, že vyzera vieryhodnejšie, pretože pri blogu som nemala nikdy dojem, že je to webová stránka, ktorú si tvorí niekto sám...no, možno pri takých veľkých blogoch, kde si to prerobili ako chceli a vedeli ako na to. Blogspot je aj tak pre mňa oveľa lepší. Už dlhší čas som sa zahrávala s myšliekov, že to celé presuniem tu, na blogspot.
    Budem ti držať palce, aby sa ti to podarilo. Lexi

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vieš,že ťa ľúbim.Si jedna s mojich najlepších kaamarátiek...aké ma kedy stretli.Môžem to povedať,pretože som s tebou kecala o takých veciach o ktorých nevedia ani najlepšie kamošky,aj keď je to len cez blog,som tu stále s tebou,pre teba...a tento rok nám bude patriť.Bude patriť našim spoločným úspechom,dobrým zážitkom a samozrejme nášmu stretnutiu ...a spoločne strávenému času...aspoň cez prázdniny(letné) Dúfam,že si takto dobre budeme rozumieť aj osobne a stále budeme mať o čom hovoriť.Naše témy...si mja krvná skupina. :-*

    OdpovedaťOdstrániť