utorok, decembra 28

No.2- It's kind of fun to do the impossible.

Vianoce sú za nami. Neskutočne rýchlo posledné dni ubehli a pomaly aj ubiehajú. Zrejme aj budú ubiehať. Po zbytok života . Blíži sa deň kedy sa skončí urputný rok 2010 a začne nová kapitola našich životov - dlho očakávaný rok 2011. Nemám extra dobrý pocit z uplynulých mesiacov, no mohlo to byť aj horšie. V tomto roku sa stalo veľa vecí, ktoré si budem pamätať do konca života. Pekné i škaredé. No na tie ,,horšie,, predsa len človek čoskorozabudne a ostane len to krásne.
Tieto Vianoce boli asi najkrajšie za celý môj život. Nie kvôli darčekom, nie kvôli ľuďom, ale čo sa atmosféry týka. Také pokojné a naplnené Vianoce som ešte nikdy nezažila. A dúfam, že také budú všetky. Možno ešte lepšie :)
Musím skonštatovať, že najkrajšie na celom tomto roku bola Vianočná svätá omša. Bolo to niečo neskutočné. kázeň, na konci Tichá noc. Jednoducho povedané - nádhera.
Vysnívaný darček, kniha od H. Murakamiho mi ešte neprišla, verím, že tento týždeň sa jej dočkám. Momentálne som začítaná do Vasilij Grossman, Život a osud... Prečítala som knihu Sama mama od Timei Keresztényiovej, ktorú som dotala pod stromček. Zhltla som ju, no nejako extra ma nenadchla. Podla môjho vkusu tam chýba nejaký dej. Niečo.
Najviac ma potešila Japončina.  Niečo som stihla prebrať, pochopiť, preštudovať, naučiť sa. Ale posledné dni, vlastne celý týždeň som tomu nevenovala ani chvíľku svojho času, čo ma celkom mrzí. No nejako si to vynahradím, predsa len ma čaká ešte dvanásť dní volna. Ale keď sa zamyslím, tak mi dojde, že potrebujem toho toľko do školy urobiť,  že od budúceho týždňa mám čo robiť, aby som to postíhala. Suma sumárum mi vychádza, že až toľko voľného času nemám. Možno ešte tento týždeň. K tomu chcem od nového roku začať s diétou a s novým životom :) :) Typické predsavzatia. Snáď sa mi to konečne podarí aj dodržať.
Do leta mám kopec času tj. 6 mesiacov, za ktoré sa mi istotne podarí schudnúť, a najmä zlepšiť svoj životný štýl, svoju životosprávu a zdravotný stav. Na tých 55-58 kg mi bohato stačí. Menej nechcem. No, nechcem to dosiahnuť nejakým hladovaním, nie nie. Zdravým životným štýlom. Čiže jesť 5 krát denne malé porcie, bez sladkostí, obmedziť sacharidy, veľa vlákniny a bielkovín, nejaké vitamínové doplnky, a veľa cvičenia. :) Každý deň si spraviť rutinu aspoň pol hodinu sa venovať jóge a nejakému posilňovaniu. Aby sa mi pekne spevnili svaly.
Ďalej by som sa chcela venovať štúdiu, a zabrať. Blíži sa polročné vysvedčenie a mojím veľkým snom je mať samé jednotky. Samé jednotky som nemala od 2 triedy ZŠ, takže by bolo na čase si svoj sen splniť. Musím zabrať v Matematike a vo Fyzike, z týchto dvoch predmetov mi vychádza dvojka. Ostatné si musím udržať na jednotkách. Treba zapracovať najmä na nemeckom jazyku a na angličtine. Pretože sa mi moje vedomosti nejako zaprášili najmä v nemčine. Dlho som ju nepoužívala, PAUZA, a dopadlo to tak, že skoro ani neviem povedať ako sa volám :) :)
Vo voľnom čase chcem čítať knihy - veľa kníh. Teraz cez prázdniny chcem prečítať ten Život a osud, keď mi príde tak Murakamiho - Nórske drevo, a New moon v AJ . Ale to až budúci víkend, keď si zopakujem slovíčka z angličtiny a doštudujem gramatiku.
No a nakoniec sa chcem do konca prázdnin naučiť respektíve doučiť celú hiraganu. Viem z nej asi dvadsať znakov, takže ešte mi chýba dvadsaťosem.
Moje úplne posledné predsavzatie je KRESLIŤ. Venovať sa tomu úplne naplno. Relaxovať kreslením, zlepšiť sa, kazdý deň aspoň pár minút čarbať, cvičiť. :) :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára